1. ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
ჯგუფის მუშაობა წარუმატებელია
|
ჯგუფის მუშაობა დამაკმაკოფილებელია
|
ჯგუფის მუშაობა წარმატებულია
|
ჯგუფის წევრების
თანაბარი
ჩართულობა
მუშაობაში
|
ყველა წევრი არ არის ჩართული
|
უმრავლესობა ჩართულია
|
ყველა ჩართულია
|
ურთიერთმოსმენისა
და
აზრის
გაზიარების უნარი
|
კამათობენ,არ უსმენენ ერთმანეთს და არის არასაქმიანი ხმაური, არ იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
ხმაურობენ ნაკლებად საქმიანად, ნაკლებად იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
უსმენენ ერთმანეთს და საჭიროების შემთხვევაში იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
ინსტრუქციის
მიხედვით მუშაობა
|
ზუსტად ვერ
მიყვებიან ინსტრუქციას
|
ნაწილობრივ
მიყვებიან
ინსტრუქციას
|
მუშაობენ
ი ინსტრუქციის
მიხედვით
|
დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ ეტევიან განსაზღვრულ დროში
|
უმნიშვნელოდ გააცდინეს, ან გადააჭარბეს დროს
|
დაიცვეს დროის ლიმიტი
|
2.
წერის შეფასების რუბრიკა
სრულად
|
ნაწილობრივ
|
გასავითარებელია
|
|
ადგენს მცირე ზომის ტექსტს
|
|||
ტექსტში იყენებს მნიშვნელოვან ცნებებს და ტერმინებს
|
|||
ტექსტში თანამიმდევრულად გადმოსცემს ფაქტებსადა მოვლენებს
|
3.
ტექსტის გაგება- გააზრების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
სრულად
|
ნაწილობრივ
|
გასავითარებელია
|
ტექსტის შინაარსის გაგება- გააზრება
|
კარგად იაზრებს ტექსტს, სვამს ადექვატურ კითხვებს და სრულყოფილად პასუხობს კითხვებზე.
|
იგებს ტექსტის შინაარსს, სვამს კითხვას მაგრამ არ შეუძლია სრულყოფილი პასუხის გაცემა კონკრეტულ კითხვაზე, ზოგჯერ პასუხი არასწორია.
|
ვერ იგებს ტექსტის შინაარს, ვერ სვამს შესაბამის კითხვას და არ შეუძლია კითხვებზე პასუხის გაცემა.
|
ტექსტში დაფარული ინფორმაციის ამოცნობა
|
შეუძლია მოიპოვოს საჭირო ინფორმაცია, დაამუშაოს, მაგრამ უჭირს დახარისხება.
|
შეუძლია მოიპოვოს საჭირო ინფორმაცია, დაამუშაოს, მაგრამ უჭირს დახარისხება.
|
არ შეუძლია საჭირო ინფორმაციის მოძებნა, დამუშავება.
|
ტრანსფერის უნარი
|
ტექსტიდან მიღებულ ინფორმაციას
აკავშირებს ბუნებაში მიმდინარე პროცესებთან
|
უჭირს ტექსტიდან მიღებული
ინფორმაციის ბუნებაში მიმდინარე პროცესებთან დაკავშირება
|
ტექსტიდან მიღებულ ინფორმაციას
ვერ აკავშირებს ბუნებაში მიმდინარე ბუნებრივ
პროცესებთან
|
4.
ექსპერიმენტის
შეფასების რუბრიკა:
კრიტერიუმები
|
არადამაკმაყოფილებელი
|
დამაკმაყოფილებელი
|
კარგი
|
საჭირო ინვენტარის, მასალის აღჭურვილობის განსაზღვრა
|
არასწორად ჩამოთვლის საჭირო მსალებს და აღჭურვილობას
|
ჩამოთვლის საჭირო მასალის ნაწილს
|
ჩამოთვლის ყველა საჭირო მასალას და აღჭურვილობას
|
უსაფრთხოების წესების დაცვა
|
არ იცავს უსაფრთხოების ელემენტარულ წესებს
|
უჭირს ყველა წესის დაცვა
|
ზედმიწევნით იცავს უსაფრთხოების წესებს
|
კვლევის მიმდინარეობის აღწერა
|
არასწორად ჩამოთვლის კვლევის პროცესის ეტაპაბს
|
ჩამოთვლის კვლევის პროცესის ზოგიერთ ეტაპს
|
დეტალურად ჩამოთვლის კვლევის პროცესის ეტაპებს
|
მონაცემების აღრიცხვა და ანალიზი
|
აღრიცხავს არასწორ მონაცემებს. ვერ აკეთებს მათ ანალიზს
|
აღრიცხავს მონაცემებს ნაწილობრივ. აკეთებს მონაცემთა ნაწილობრივ ანალიზს
|
აღრიცხავს მონაცემებს სრულად .აკეთებს მონაცემთა ანალიზს.
|
დასკვნა
|
ვერ აკეთებს შესაბამის დასკვნებს
|
აკეთებს ნაწილობრივ სწორ დასკვნებს
|
აკეთებს სრულფასოვან დასკვნებს
|
5.
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა:
კრიტერიუმი
|
არადამაკმაყოფილებელი
|
დამაკმაყოფილებელი
|
კარგი
|
ძალიან კარგი
|
პრეზენტაციის შინაარსი
|
მონაწილეს დავალების ძალიან უმნიშვნელო ნაწილი აქვს შესრულებული
|
მონაწილეს დავალების მცირე ნაწილი აქვს შესრულებული
|
მონაწილეს დავალების ძირითადი ნაწილი აქვს შესრულებული
|
მონაწილეს დავალება სრულად აქვს შესრულებული
|
შესაბამისობა დავალების ინსტრუქციასთან
|
ბუნდოვანია დავალების შესაბამისობა ინსტრუქციასთან
|
ზოგადა ჩანს სიტუაციის შესამაბისობა დავალების ინსტრუქციასთან,აკლია კონკრეტულობა
|
ჩანს სიტუაციის შესაბამისობა დავალების ინსტრუქციასთან
|
ნათლად ჩანს სიტუაციის შესაბამისობა დავალების ინსტრუქციასთან
|
კომუნიკაცია
|
ვერ ამყარებს კომუნიკაციას აუდიტორიასთან
|
უჭირს კონტაქტის დამყარება აუდიტორიასთან, საუბრობს უინტერესოდ,
|
ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან. საუბრობს გამართული ენით.უჭირს აუდიტორიის ფლობა
|
სრულად ფლობს აუდიტორიას.საუბრობს გამართული ენით.
|
დროის ლიმიტი
|
ვერ ახერხებს დროის ლიმიტის დაცვას. ვერ იყენებს დამტებით დროს
|
უჭირს დროის ლიმიტის დაცვა. ეფექტურად იყენებს დამატებით დროს
|
სრულად იყენებს ლიმიტირებულ დროს.დამატებით დროს იყენებს კითხვებისთვის
|
ეფექტურად იყენებს ლიმიტით გათვალისწინებულ
დროს
|
თვითშეფასება ციფრული რესურსის შესაფასებლად:
საორიენტაციო კითხვები:
1.აღწერე შენ მიერ შექმნილი ილუსტრაცია.
2. შეაფასე საკუთარი ნამუშევარი. შენი აზრით რამდენად კარგად შეასრულე დავალება?
3. რას შეცვლიდი თავიდან, რომ ასრულებდე ამ დავალებას?
4. ხომ არ გაგიჭირდა ციფრული რესურსის გამოყენება შენი ჩანაფიქრის განსახორციელებლად?
5. რას გაითვალისწინებ მომავალში მსგავსი დავალების შესრულებისას?
პროექტის სეფასების რუბრიკა
1. ამოცანის ამოხსნის რუბრიკა:
2. მოძიებული ინფორმაციის შეფასების რუბრიკა:
3. ექსპერიმენტის (ცდის ოქმის) შეფასების რუბრიკა:
4. პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა:
გაზეთის შეფასების რუბრიკა
4 ქ
|
3ქ
|
2ქ
|
1ქ
|
||
1
|
დიზაინი
|
კარგად არის გაფორმებული, ილუსტრაციები ზომიერად და გემოვნებით არის განთავსებული, მიმზიდველია და წაკითხვის სურვილს ბადებს
|
კარგად არის გაფორმებული, ილუსტრაციები ზომიერად და გემოვნებით არის განთავსებული
|
გაფორმებულია, ილუსტრაციები ზომიერად არის განთავსებული
|
გაფორმებულია, მაგრამ ილუსტრაციები უგემოვნოდ არის განთავსებული
|
2
|
გაზეთის ორგანიზება
|
გააზრებულია თანმიმდევრობა, გაზეთის სტრუქტურა მწყობრია და ლოგიკური, ეფექტურია მთლიანობაში
|
გააზრებულია თანმიმდევრობა, გაზეთის სტრუქტურა მწყობრია და ლოგიკური
|
სტატიები განლაგებულია გარკვეული სისტემით
|
სუსტად ორგანიზებული რაც აბნევს მკითხველს
|
3
|
შინაარსის კორექტულობა
|
მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიო
|
ძირითადად კორექტულია
|
ზოგჯერ არის მცდარი ინფორმაცია
|
ხშირად გვხვდება შეუსაბამობა
|
4
|
ენობრივი შესაბამისობა
|
ლაპარაკობს ძალიან კარგად, თავისუფლად და თანმიმდევრულად ლექსიკა მდიდარი და მრავალფეროვანია
|
პასუხობს მოთხოვნებს თუმცა არის სიტყვების არაადეკვატურად გამოყენების რამდენიმე ფაქტი .ლექსიკა კარგია
|
ლექსიკური მარაგი მწირიალაპარაკობუალოდარგუმენტები სუსტია
|
ლექსიკა არაადეკვატურია.გრამატიკული შეცდომები ხელს უშლის აზრია გაგებას.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий